Rose Cake

tiistai 4. helmikuuta 2014

Mä olen kai kertonut tän joskus aikasemminkin, mutta kerron nyt uudestaan, koska siellä on varmasti joku, joka tästä ei ole kuullut. Nimittäin mulla on jonkinasteinen kakkukammo. Meidän hääkakku oli täysi katastrofi, vaikka se oli hääpuvun jälkeen tärkein juttu mulle ja tein sen leipomolle erittäin selväksi. Nyt siis aina, kun kakku pitäisi jotakin tärkeämpää tilaisuutta varten tehdä tai hankkia, niin kriteerit ovat kovat ja näin oli tietysti myös Olivian yksivuotissynttäreitä suunnitellessa. Tein testikakkuja erinäisin tuloksin ja päänsärky ja hikipisarat alkoivat jo hiipiä kaiken muun sekaan...(jep, tiedän, mulla on ongelma!)

Voitte siis vain kuvitella kuinka syvään huokasin helpotuksesta, kun sain MBakeryltä sähköpostia ja he lupasivat tehdä täydellisen kakun Olivian syntymäpäiville. Mua vähän aluksi hävetti lähettää mun inspiskuva Mikolle, koska ajattelin, että siellä varmaan nauretaan, että nyt on mammalla karannut mopo ja kauas kakkutoiveidensa kanssa! Päinvastoin! Mun suunnitelmat otettiin ilomielin vastaan, vaikka mulla oli kaikenlaisia vaatimuksia. Olivian kakusta luvattiin tehdä just eikä melkein mun toiveiden mukainen. 

Mun isä toi kakun kotiin just ennen juhlia ja apua mua vähän hävetti, kun pienet onnen kyyneleet valuivat pitkin mun poskia kakun nähtyäni. Se oli upea (hurjasti upeampi, kuin meidän hääkakku!), niinkun itsekin varmaan näette! Pyysin kermaruusuja, kahta kerrosta, sokerikuorrutetta, vadelmaa ja valkosuklaata, liukuväriä ja ykköstä - siinähän ne kaikki ovat!

Vadelmaa ja kakkua kerroksittain ja sitten ihanaa valkosuklaamoussea ympärillä - ISONAM! Kaikki kehuivat ulkonäön lisäksi myös makua - ihan jokainen!

Ihan viimeistään nyt voin vilpittömästi suositella MBakeryä kaikille. Tämä nimiäiskakku oli hieman erilainen, mutta aivan yhtä upea ja maukas, synttärikakusta ei varmaan enempää tarvitse kertoa ja usein todella usein Piece of Cakessa kahvitellen ja suurinta osaa leivoksia maistelleena ei voi muuta kuin antaa täydet pojot! Käyhän muuten tykkäämässä MBakeryn Facebooksivuista, siellä voi huomiseen asti osallistua myös kakkuarvontaan!

//Love LOVE Love this cake from MBakery!!!//

4 kommenttia: